Do schorzeń trzustki zalicza się ostre zapalenie trzustki, przewlekłe zapalenie trzustki oraz rak trzustki 다운로드. 70% przypadków ostrego zapalenia trzustki, to tak naprawdę postać o łagodnym przebiegu. Powoduje minimalną dysfunkcję narządów i dobrze reaguje na standardowe metody leczenia 다운로드. Zwykle ustępuje po krótkim okresie bez powikłań.

Z kolei postać martwicza ma bardzo ciężki przebieg. Ta postać dotyczy 30% osób chorych 다운로드. W tym wypadku pojawiają się powikłania miejscowe, dochodzi także do wystąpienia zespołu ogólnoustrojowej odpowiedzi zapalnej. Może również dochodzić do niewydolności wielonarządowej 다운로드. W postaci ciężkiej śmiertelność sięga 10-20%, natomiast w postaci łagodnej zaledwie 1-2%.

Ogólna liczba śmiertelności w przypadku tego schorzenia trzustki  nie przekracza 10% ca_setup.exe 다운로드. Przewlekłe zapalenie trzustki, to przewlekły proces zapalny. Powoduje postępujące, nieodwracalne zmiany w miąższu, w tym zanik oraz włóknienie micro office 2010. Doprowadza także stopniowo do rozwoju zewnątrzwydzielniczej i wewnątrzwydzielniczej niewydolności trzustki. Główną przyczyną tego schorzenia jest nadmierne spożywanie alkoholu, jednakże aż u 95% alkoholików, choroba ta nigdy nie występuje 다운로드. Wskazuje to na to, iż poza spożywaniem alkoholu istnieją także inne czynniki wywołujące przewlekłe zapalnie trzustki. Zwiększone ryzyko jej wystąpienia jest u palaczy 다운로드. W około 20% przypadków, nieznana jest przyczyna choroby. Poważnym schorzeniem, które u 80-90% chorych powoduje śmierć, jest rak trzustki.

Tak wysoka śmiertelność wynika z rozpoznania choroby już w stadium zaawansowanym kiedy to dochodzi do przerzutów 다운로드. 95% nowotworów trzustki pozostaje w jej części egzokrynnej, około 85% stanowi rak trzustki, natomiast najrzadsze są nowotwory torbielowate. Kilkakrotnie zwiększenie ryzyka zachorowania dotyczy przede wszystkim palaczy 자바 구버전 다운로드. Dużym ryzykiem są objęci także chorzy na przewlekłe zapalenie trzustki. U tych, którzy są obciążeni genetycznie, ryzyko to także zwiększa się nawet 70-krotnie. Objawy raka trzustki nie są charakterystyczne, dlatego zwykle jest on tak późno rozpoznawany.